HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2009.07.02. 20:50 Pénzfa

Holnembolt

Címkék: vásárlás online vásárlási utalvány sciennet termékpartner játékbolt

Ma voltam egy szimpatikus párnál a Villányi úton. A Holnembolt játékboltot üzemeltetik, és bent vannak a Sciennetben, mint Termékpartnerek. Nekik sem olyan egyszerű elsőre átállni erre a rendszerre. Alap gyakorlati kérdések özönével fogadtak. Hogyan fogadják el az online vásárlási utalványokat? Mit kell tenni, ha valaki Sciennetes Törzsvásárlóként jelentkezik? Mi van, ha készpénzzel vásárol? Mi van, ha érvényesíteni szeretné az online vásárlási utalványát? Mi az ő dolguk? Praktikusan...

A boltjuk egy csoda. Olyan játékokat láttam, amit másutt nem. Mint kiderült, rendszeresen járnak Nünbergbe, játékkiállításra, ahonnét egyedi darabokat hoznak haza. Kínálatukban a szokásos kellemes játékok mellett izgalmas puzzlék, színérzék, térérzék fejlesztők, kisérletezők, és a saját szabadalmuk is helyet kapott, amivel a Csodák Palotájában is találkoztam már. Nem is tudtam, hogy egyszer szerencsém lesz magához a gyártóhoz.

A játék nagyon egyszerű, biztosan ti is ismeritek. Színes műanyag vájúk, a legóhoz hasonlóan lehet építeni belőle pályákat, tornyokat, miegymást, és egy golyót végig lehet gurítani rajta. Csuda jól elszórakoztam volna, ha több időm van.

Azonban időből még nekem is szűken mérnek. Százszor csábultam el, amikor felemeltem a szemem a monitorról, és körbenéztem. De százegyszer is vissza kellett kanyarodnom ahhoz, mi lesz a dolga, ha itt vásárolnak majd ovik, iskolák, és szülők, mint törzsvásárlók.

Időnként szoktam mondani, hogy ez a rendszer, olyan, mint a szex. Jobb csinálni, mint beszélni róla.

Mutogattam az ő irodájukat, hogy hová kell írni a törzsvásárlók ID számát, meg a dátumot, a vásárlást, de láttam hogy nem tudják mihez kötni.

Na jó. Gondoltam magamban. Mivel a tulajdonos mesélt nekem egy angol játékról, amivel az elektromosságba lehet belekóstolni, és igen izgalmasnak tűnt, gondoltam rendelek egyet vásárlási utalványra tőlük.

Ott, a szemük előtt 2 perc alatt megrendeltem egy 7526 forintos online vásárlási utalványt. Montam nekik, hogy holnap reggel átutalják a pénzt a számlájukra. Egy hét múlva, mikor újra jövök, levásárolom.

Akkorára nyílt a szemük, mint a bocinak.

Ez így megy?

Kérem szépen, ez így megy!

3 éven belül levásárolhatom - jegyeztem meg nekik mellékesen.

Második döbbenet.

Honnan fogjuk tudni, amikor majd ideállít egy darab papírral, hogy ki van fizetve? - kérdezték.

Onnan, hogy az online utalvány másodpéldányát - ha van fedezetem, azonnal megkapják, amikor én. Az átutalás -banktól függően- 2-3 nap alatt átér, a bankszámlájukon megnézhetik. Amikor megjövök a papírral a kezemben, akkor ellenőrzik, hogy én vagyok-e a jogosult, és kipipálják a saját termékpartneri webirodájukban az utalvány felhasználása menüpontot. Ennyi a dolguk.

Ennyi? - kérdezték hitetlenkedve.

Biz isten, ennyi! - feleltem. De majd jövő héten átesünk a tűzkeresztségen. Legalább a srácaimat meglepem évzáró ajándékkal - gondoltam keserédesen. Mert vasalót is kell vennem, és szükség van néhány farmernadrágra is.

Az elsőszülött meg kezd rákapni az online vásárlási utalványokra. Anya, vegyél nekem nyári ruhát is a farmer mellé - rebegte az este. Persze, lányom, holnap... - ironizáltam.

De utalványra tudnál venni - erősködött.

Persze, de vasalót is szeretnék - mondtam.

Soroljam?

Neked mire lenne szükséged a háztartásodban?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr771222940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása