HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2009.03.30. 23:31 Pénzfa

Akasztják a hóhért

Címkék: interjú családinet

Igen szokatlan helyzetbe keveredtem a minap. A CsaládiNet újságírója felkért engem egy interjúra. Ahhoz voltam szokva eddig, hogy én vagyok az, aki interjúvolja az embereket. Egészen furcsa volt, hogy most engem "vallattak", mit miért és hogyan csinálok itt, a Sciennet Törzsvásárlói rendszerben. Az újságíró hölgy számomra legmeghökkentőbb kérdése az volt, kinek ajánlom a törzsvásárlói rendszert, és kinek nem. Mert bármilyen hihetetlen is, nem ajánlom mindenkinek! Nézzük, miért:

http://www.csaladinet.hu/hirek/eletmod/penzugyek/11889/szivos_monika_a_sciennet-tel_szaguld_mint_a_musztang

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr1001036551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása